KELEBIHAN PRODUK AMWAY

 Baru Mengenali Produk Amway? Berikut ialah Pengenalan Ringkas

Anda baru mengenali Amway dan produknya? Berikut ialah pengenalan pantas kepada lebih daripada 450 produk Amway yang berkualiti tinggi dan memenangi anugerah.

Apa yang Amway jual?

Selama lebih daripada setengah abad, kami menyelidik, mereka dan menjual produk pemakanan, kecantikan dan barangan keperluan rumah berkualiti tinggi yang meminjam yang terbaik dari alam, menggunakan yang terbaik dari sains dan mengikuti rentak pasaran yang sentiasa berkembang. Kami berusaha menjadikan dunia tempat yang lebih sihat. Kesihatan diri, kesihatan keluarga, kesihatan rumah dan kecantikan sihat. Kami tidak menyekat perbelanjaan untuk menghasilkan produk yang berkualiti tinggi dan memenuhi keperluan kesihatan individu.

Kami berusaha menjadikan dunia lebih sihat dan membantu insan menjalani kehidupan yang lebih baik dengan menawarkan produk berkualiti tinggi. Antara jenama terkemuka kami termasuk:

1. Nutrilite: Jenama vitamin dan suplemen No. 1 dari segi jualan di dunia yang mengandungi bahan-bahan berasaskan tumbuhan yang ditanam di ladang Amway sendiri yang disahkan organik seluas hampir 6,000 ekar di A.S., Brazil dan Mexico.

2.ARTISTRY: Produk kecantikan premium yang diperibadikan serta diseduh dengan bahan-bahan botani semula jadi dan disokong oleh kepakaran Amway dalam sains kulit.




3.eSpring: Jenama sistem rawatan air di rumah No. 1 dari segi jualan di dunia yang menyediakan air minum yang lebih bersih kepada keluarga di seluruh dunia.

4.Atmosphere: Sistem rawatan udara yang terbaik dalam kelasnya, memberikan udara bersih ke rumah atau kereta anda, disambungkan kepada anda melalui telefon bimbit.


Mengapa saya tidak pernah mendengar tentang produk Amway?

Oleh sebab produk Amway dijual secara eksklusif melalui Pemilik Perniagaan Amway (ABO) atau di laman web kami, anda tidak akan melihatnya di rak kedai atau tersedia melalui peruncit dalam talian yang lain.

Selain itu, Amway tidak membuat banyak iklan. Kami melabur lebih banyak dalam penyelidikan & pembangunan, rantaian bekalan dan menyokong ABO daripada melabur untuk mempromosikan produk kami melalui iklan tradisional atau dalam talian. Jika anda mendengar tentang jenama dan produk kami, itu biasanya melalui ABO atau rakan yang menggunakan dan menyukai produk kami.

Sebagai syarikat jualan langsung nombor satu di dunia, kami tahu produk berkualiti tinggi kami terus memuaskan pelanggan kami dan model perniagaan kami terus terbukti berjaya.

Adakah produk Amway selamat?

Ya, produk Amway selamat. Keselamatan, kualiti, dan keberkesanan produk adalah kriteria yang membezakan kami ketika kami berusaha menjadikan dunia lebih sihat. Produk kami memenangi anugerah dan diiktiraf secara bebas oleh organisasi pihak ketiga terkemuka.

Berkenaan dengan kualiti dan keselamatan produk:

  • Kami memenuhi atau melangkaui standard kawal selia di setiap negara produk kami dijual.
  • Kami berdedikasi terhadap pertanian lestari dan menanam kebanyakan bahan yang digunakan dalam produk Nutrilite dan Artistry di di tanah ladang kami yang disahkan organik seluas hampir 6,000 ekar di A.S., Brazil dan Mexico.
  • Lebih daripada 90% bahan berasaskan tumbuhan yang digunakan dalam produk Nutrilite boleh dijejaki ke sumber ladang asalnya.
  • Kami menjalankan lebih daripada 30,000 ujian kualiti produk tahunan di makmal kami di seluruh dunia.
  • 40 rumusan penjagaan rumah Amway diiktiraf oleh program Safer Choice, Agensi Perlindungan Alam Sekitar A.S.
  • Kami menawarkan Jaminan Kepuasan 100% selama 90 hari ke atas produk kami dan boleh dipulangkan jika anda tidak berpuas hati. Kami mahu anda gembira dengan pembelian anda.



Mengapa produk Amway mahal?

Kerana ia dibuat dengan standard yang lebih tinggi. Kualiti produk, bahan-bahan bermutu, kecemerlangan reka bentuk dan ujian ketat memastikan produk kami tulen, selamat, berkesan dan tahan lama yang kadangkala menyebabkan harga yang lebih tinggi daripada produk pesaing kami. Semua produk Amway didatangkan dengan Jaminan Kepuasan 100% selama 90 hari.

Amway membangunkan kebanyakan produknya dengan bahan semula jadi yang ditanam dan dituai di tanah ladang organik seluas hampir 6,000 ekar di seluruh dunia – menggunakan kaedah bebas kimia yang lestari. Pakar dan saintis pertanian kami bekerjasama untuk mengoptimumkan nutrien yang diperoleh daripada tumbuhan paling berkuasa yang ditawarkan oleh alam semula jadi – semuanya untuk manfaat kesihatan dan kediaman anda.

Keselamatan, kualiti, dan keberkesanan produk adalah kriteria yang membezakan kami ketika kami berusaha menjadikan dunia lebih sihat. Produk kami memenangi anugerah dan diiktiraf secara bebas oleh organisasi pihak ketiga terkemuka. Walau bagaimanapun, demi kepentingan kesihatan dan kesejahteraan, pelanggan sangat digalakkan untuk berbincang dengan doktor tentang penggunaan suplemen mereka, terutamanya jika hamil.



Mengapa saya tidak boleh mencari ulasan produk Amway dalam talian?

Anda boleh! Pihak ketiga bebas melakukan penilaian dan analisis berdasarkan kriteria yang mereka tetapkan pada bila-bila masa. Produk Amway memenuhi atau melangkaui standard tinggi yang ditetapkan oleh badan kawal selia kerajaan di seluruh dunia dan permintaan pengguna sangat tinggi seperti yang digambarkan oleh kedudukan kami sebagai peneraju industri dalam bidang kecantikan dan pemakanan.

Jika melihat kedudukan, pastikan ia boleh dipercayai/tidak berat sebelah dengan mempertimbangkan:

  • Sumber
  • Metodologi (iaitu penggunaan kaedah yang boleh diterima)
  • Penggunaan makmal pihak ketiga yang mempunyai reputasi baik
  • Kriteria telus
  • Membandingkan produk yang memenuhi kriteria/keperluan pemakanan yang serupa (cth. tidak membandingkan produk zat besi dengan multivitamin).

Amway mempunyai legasi penyelidikan dan sains, komitmen terhadap pertanian organik dan lestari, dedikasi terhadap kualiti total dan menjamin keselamatan, kualiti dan keberkesanan produk kami selama lebih daripada 60 tahun.


Mengapa Amway tidak dijual di kedai?

Kami tidak menjual produk kami di kedai runcit kerana model perniagaan jualan langsung Amway dibina berdasarkan perkhidmatan pelanggan secara peribadi dan saranan produk yang teliti daripada ABO yang mengetahui tentang produk dan manfaatnya.

Itulah yang membezakan jualan langsung daripada perniagaan runcit tradisional dan dalam talian. Ia perniagaan bersemuka dan kami percaya pemilik perniagaan kami melakukan tugas yang baik untuk menjaga pelanggan masing-masing kerana mereka mempunyai kepentingan untuk memastikan pelanggan gembira dan membina asas pelanggan berulang.

Tetapi yang jelas, Amway mempunyai sistem pesanan dalam talian yang kukuh dan digunakan oleh ramai pelanggan untuk membeli dan memesan semula produk, jadi anda boleh terus membeli produk Amway secara dalam talian dan berinteraksi dengan ABO seberapa banyak atau sedikit yang anda mahu.


Baca juga: CARA DAFTAR AHLI AMWAY

Comments